VELKOMMEN TIL GUG GYMNASTIKFORENING

Læs om seneste nyt nedenfor...

Fastelavnsfest og forårsopvisning 2017 16-01-2017

Sæt et stort X i kalenderen d. 12. februar og d. 1. april, hvor der er henholdsvis fastelavnsfest og forårsopvisning i Gug Gymnastikforening.
Flere informationer kommer snarest...

Jumping Fitness for unge og voksne 16-01-2017

I uge 1 startede et NYT Jumping Fitness hold for unge mellem 10 - 15 år - og vi har stadig et par ledige pladser... Kender du, som kunne have lyst til at prøve kræfter med Jumping Fitness og få lidt sved på panden? Vi træner om mandagen fra kl. 18.05 - 18.45. Første gang er i morgen - sidste gang er d. 27/3. Pris 375 kr.

Læs mere og tilmeld her

Vores 3 voksenhold er allerede fyldte, men er du interesseret, er du velkommen til at skrive dig på venteliste.

Generalforsamling 13-09-2016

Ved dette års generalforsamling var Formand Helene Træholt Jensen, Aktivitetsformand Ulla Christensen, Første Suppleant Christine Møller Jensen og Revisor Britta Skalshøj på valg.

Alle modtog genvalg.

Holdprogram 2016 / 2017 31-07-2016

Så er programmet for næste sæson langt om længe kommet på plads, og vi har været spændte på at præsentere det for jer.

Vi har et par nyheder på programmet og selvfølgelig mange af de 'gode gamle' kendte hold. Se mere i kolonnen til venstre.
Tilmelding vil være mulig fra søndag d. 31. juli kl. 20.00.

Vi glæder os til at se jer i den nye sæson!

Gug Gymnastikforening | Solhøjsvej 2 | 9210 Aalborg SØ | CVR nr. 26885787