HISTORIE

Gug Gymnastikforening blev stiftet tilbage i år 1967 og er beliggende i Aalborgs forstad Gug.

Gug Gymnastikforening er en forening med fokus på motion, gymnastik og ikke mindst Rope Skipping. Rope Skipping har siden 90'erne vundet et større og større indpas i foreningen, og i dag er vores forening sågar kendt i Danmark og udland netop på grund af vores store og succesrige Rope Skipping-afdeling og elitehold, som de sidste 16 år har været danmarksmestre i Rope Skipping. Udover at have én af landets bedste og største Rope Skipping-afdelinger, har Gug GF også mange andre ting på programmet.

Gug GF er stolte af at udbyde mange forskellige holdtilbud og favne alle aldergrupper fra familieidræt til seniorer. Foreningen har eksempelvis stor succes med Jumping Fitness, som er en helt ny motionsform i Danmark, som foregår på en trampolin.

Foreningen holder hvert år en afsluttende forårsopvisning i slutning af marts/april.

Foreningen havde 50 års jubilæum i år 2017!

Gug Gymnastikforening | Solhøjsvej 2 | 9210 Aalborg SØ | CVR nr. 26885787