TILMELDING

Skal du tilmelde dig? Læs dette først....

Puslinge og Familieidræt: Det er dit barns navn og fødselsdato, vi skal bruge i tilmeldingen. Har du i forvejen en profil, skal du "oprette et nyt medlem" med dit barns navn og fødselsdato.

Familieidræt: På familieidræt betaler man en samlet pris for max. 2 voksne samt 1 barn. Har I to eller flere børn, skal de andre børn tilmeldes på "Familieidræt, Ekstra barn", som koster 100 kr. pr. ekstra barn.

På nogle hold er antalsbegrænsning. Pladserne fordeles efter først til mølle princippet. Derefter har du mulighed for at skrive dig på venteliste, hvis der skulle komme en åben plads. Skulle du være så heldig at få plads, vil systemet automatisk sende jer en mail, og derfra har man 48 timer til at godkende pladsen. Gør man ikke det, tilfalder pladsen den næste i rækken, og man fjernes fra ventelisten.

Der er 14 dages fortrydelsesret, som begynder fra den første dag man deltager på et hold (ikke fra den dag du tilmelder dig). Ønsker du kontingentet retuneret inden de 14 dage, skal du blot sende en mail til vores økonomiansvarlige i Gug gymnastikforning (Emma) og pengene retureres. Fortryder du efter 2 prøvegange refunderes pengene ikke.

Starter du først på et sæsonhold efter nytår, bliver prisen halveret. Starter du på andre tidspunkter fx. i oktober ændres prisen ikke.

En sæson varer fra september til marts/april - dog med undtagelse for enkelte konkurrencehold. Nogle hold vil igen starte op i april til juni, hvor der tilbydes forårs- og sommergymnastik. Hold øje med hjemmesiden ang. hvilke hold der forlænger sæsonen.

Gug Gymnastikforening | Solhøjsvej 2 | 9210 Aalborg SØ | CVR nr. 26885787