MIX FITNESS

Første gang: 2. september 2016
Sidste gang: 31. marts 2017
Instruktør: Dorthe Vognsen

Nyhed for piger/kvinder ( fra 14 år) hos Gug Gymnastikforening.

Mix Fitness er, som navnet siger, et mix af flere træningsarter. Målet er at komme hele kroppen igennem, både med hensyn til kondition og styrke men også smidighed og rytmik, vil vi arbejde med. Træningstimerne vil blive et mix af cirkeltræning, rytmisk dans og yoga. Der vil blive arbejdet med høj puls, svedig styrke, glade grin og mental sundhed.

Ikke hver time er ens, det vil sige, at alle de forskellige trænings arter ikke anvendes ved hver time.

Husk vandflasken, håndklædet, gode træningssko og godt humør.
Alle kan være med uanset form og figur. Det betyder, at alle vil kunne forbedre formen på dette hold uden at føle sig for presset.

Træning i uge 36 er aflyst grundet ferie. Vi holder efterårsferie i uge 42, juleferie i uge 52 samt vinterferie i uge 8.

Bemærk: holdet oprettes ved min. 12 tilmeldte.

Gug Gymnastikforening | Solhøjsvej 2 | 9210 Aalborg SØ | CVR nr. 26885787